Palvelumme jälleenmyyjille

Asiantunteva tuotetuki, mutkaton tilausten tekeminen ja hallinta, tuotteiden varma saatavuus sekä aidon asiakasymmärryksen lisääminen. Yhteistyömme jälleenmyyjien kanssa rakentuu monista erilaisista osa-alueista: tavoitteenamme on tehdä myyjien työstä vaivattomampaa ja saavuttaa hyviä tuloksia yhdessä!

Aina sujuvaa palvelua 

Orient Occidentin suora asiakaspalvelu on jälleenmyyjiemme henkilöstön käytössä aina arkisin klo 8–16. Se neuvoo niin tuotteiden teknisiä ominaisuuksia ja asennusta, materiaalinäytteitä, näytejärjestelmiä, liitännäisiä tuotteita kuin esimerkiksi menekkilaskentaa koskevissa asioissa. Kattava kodinsisustamisen asiantuntemuksemme on myyjien hyödynnettävissä yhden yhteydenoton päässä, puhelimitse, sähköpostilla tai verkkosivujen chat-toimintoa käyttäen. Materiaalinäytteiden tilaaminen onnistuu joko sähköpostilla tai suoraan verkkosivuilta kunkin tuotteen omalta sivulta. Myymäläsomisteita ja esitteitä on ladattavissa myös verkkosivujemme materiaalipankista.

Asiakaspalvelumme auttaa muun muassa seuraavissa kysymyksissä:

  • Miten tuotteen menekki lasketaan?
  • Kuinka suuri on tuotteen myyntipakkaus?
  • Mikä on tuotteen toimitusaika? 
  • Missä toimitus menee? 
  • Voidaanko rahtia muuttaa? 
  • Minkälaisia näytejärjestelmiä on saatavilla?
  • Minkälaisia ehtoja sopimuksessa on?

Tilausten teko ja tilaustiedot verkkopalvelusta 

Verkkopalvelumme toimii sisustusalan vähittäismyyjäliikkeen henkilökunnan tukena ja mahdollistaa parhaan asiakaspalvelun tarjoamisen kaikissa tilanteissa. Helppokäyttöisestä verkkopalvelustamme löytyy muun muassa tarkat tuotetiedot, hinnat, pakkauskoot ja saatavuudet sekä tilaushistoria. Myös tilausten tekeminen onnistuu sujuvasti suoraan verkossa – kellonaikaan tai viikonpäivään katsomatta. 

Omat varastot toimitusvarmuuden valttikorttina

Tuotteiden hyvän saatavuuden varmistaminen on palvelussamme ykkösprioriteetteja. Pidämme jatkuvasti huolen siitä, että tärkeimpiä tuotteita on hyvin saatavilla omissa varastoissamme. Me teemme kaikkemme, että asiakaspalvelu sujuu, tuotteet liikkuvat ja jälleenmyyjiemme liiketoiminta rullaa, vaikka maailmalla tapahtuisi odottamattomiakin asioita.     

 

Pidämme jatkuvasti huolen siitä, että tärkeimpiä tuotteita on hyvin saatavilla omissa varastoissamme.

Monipuolisia tuotekoulutuksia henkilökunnalle

Tarjoamme kaikille jälleenmyyjillemme monipuolista, asiantuntevaa ja inspiroivaa tietoa tuotteistamme, kokemuspohjaista asiakasymmärryksen kehittämistä sekä konkreettisia työkaluja ja neuvoja päivittäisen myyntityön tekemiseen. Myymälän koko henkilökunnalle suunnatut koulutuksemme voidaan järjestää joustavasti joko myyjäliikkeen omassa toimipisteessä, Orient Occidentin Espoon showroomissa tai verkkopohjaisia koulutusmenetelmiä käyttäen. Koulutuksiemme tärkeimpänä päämääränä on tehdä myyjien työstä vaivattomampaa – ja tarjota samalla jälleenmyyjäliikkeellemme pysyvää liiketoiminnallista hyötyä.
 

Vastuullisemmin yhdessä 

Vastuulliset arvot kuten ympäristöystävällisyys ovat nykyään kuluttajien mielissä yhä voimakkaampia vaikuttajia; menestyäkseen muuttuvilla markkinoilla myös huonekalu- ja sisustusliikkeiden on vastattava ekologisten tuotteiden kysyntään. Meidän tavoitteemme on olla vastuullisen sisustamisen edelläkävijä ja jo nyt tuotevalikoimistamme löytyy useita kestävän kehityksen periaatteita painottavia tuotteita. Esimerkiksi hiilineutraalien tuotteidemme valikoima on markkinoiden kattavin.